Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Fredagsregn!

Publicerad 2010-09-24 14:55:00 i Humor,

Har så pass ont i ryggen idag så det blir till att presentera fredagsvitsen direkt! Jag varken orkar eller ids sitta och skriva så mycket idag. Dessutom så "torskade" ju MODO mor SAIK igår och inte blir man piggare av det inte! Så nu till veckans historia!!!

Att slå en "drill"!

Det var en pojke, vars pappa hade sagt till honom att när man blev kissnödig skulle man säga att man måste slå en drill. Men pojkens mamma som var lite mer försiktig av sig tyckte inte om detta så hon sa till pojken att han istället skulle säga:
- Jag måste sjunga.
Mamman och Pappan åkte sedan utomlands så pojken fick sova hos sin mormor. En gång vaknade han mitt i natten och sa:
- Mormor jag måste sjunga!
- Nej, nej min lille vän du får allt vänta till i morgon!
- Men mormor...
- Inga men!
- Men jag är jättesjungnödig!
- I fall du är så sjungnödig, så gör det då tyst i mormors öra!




Hoppas ni får en mysig fredagskväll nu, trots regn å regn å regn å regn å ..... Men ni vet väl att efter regn så kommer det sol, förr eller senare så blir det ju faktiskt så. Ha det gött nu och var rädda om er och era nära och kära!!!

Om du vill att dina barn ska bli begåvade så berätta sagor
för dem. Om du vill att de ska bli mycket begåvade så
berätta ännu fler sagor för dem.
/ Albert Einstein

dan

Kommentarer

Postat av: maran

Publicerad 2010-09-24 19:18:40

Visst var Skellefteå duktiga!? Jag hejar på alla norrlandslag jag! Huvudsaken är ju naturligtvis att nåt av dom spöar skiten ur sörlänningarna!



Sen så följer jag ju din blogg Dan och förstår ju att du fortfarande har det väldigt jobbigt med ryggeländet. Hoppas att du får nån lindring snart!



Kram på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela