Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Söndag, suck!

Publicerad 2010-09-12 18:36:44 i Familjeliv,

Det känns rent fördjäkligt att jag inte klarar av att gå på jobbet i morgon, men så är det!!! Har så himla ont i ryggen och är rädd att fördärva något. Därför blir jag hemma och tänker ringa till min läkare och fråga honom om vad han tror. Är det så att jag inte kan försämra något genom att jobba så blir det skolan och mina elever igen på onsdag, tisdagar har jag inga lektioner.




Vårbäck i eftermiddagsljus! Om du är riktigt tyst och tittar på bilden så kan du svagt höra vattnet som porlar i bäcken, prova men glöm ej att ha fantasin med dig!

Brinnande längtan att vara eller göra något ger oss styrka
att stå upp- en orsak att gå upp varje morgon eller att ta
oss samman och starta om på nytt efter en besvikelse!
  /Marsha Sinetar

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela