Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Läkarbesök och stor orm!

Publicerad 2011-04-07 16:41:45 i Familjeliv,

Idag har jag haft en dag igen som bröt mönstret lite. Så istället för att ligga och se 24 hela dagen har jag varit till min husdoktor på hälsovårdscentralen för att erhålla ett nytt läkarintyg, häftigt va!!! Kom ihåg en sak, hamnar ni i samma situation dvs blir långtidssjukskriven, så kommer ni med störta sannorlikhet att tycka att allt som bryter mönstret är positivt, ja rent av kanon! Nu till annat och ännu häftigare! Kolla in detta youtube-klipp på en enormt stor pytonorm, riktigt enormt stor. 



En rädd person är rädd inför fara, feg under tiden och tapper efteråt!  / Jean Paul Richter

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-04-07 21:47:09

Tack för den!!! :D Katten blev sparkad ur bädden och jag skrek och gapskrattade!

Det där med att uppskatta avbrott känner jag igen. Syrran fick skjutsa ner mej tilll sjukan i höstas och jag hasade runt och pratade och skojade med alla så hon blev precis trött på mej. Men man blir ju helt socialt utsvulten. I morgon ska det bli sol här så då ska jag sitta i min baden-baden och lurpassa på folk som går förbi!

Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela