Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Mästare på att slappa!

Publicerad 2011-04-18 15:34:28 i Våra Husdjur,


Ingen kan väl säga emot då jag säger att katten är det husdjur som verkligen vet vad slappa och mysa är!! Jag har tidigare visat bilder på vår Athos i alla möjliga mysposéer. Måste tillstå att han hela tiden överraskar oss på att hitta alla möjliga och omöjliga stället att sova eller mysa på.

Katter är stora kännare av bekvämligheter!  /James Herriot

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-04-18 18:30:12

Jag har också en sådan där av svart sort! Angående svampen så har jag sådana i min trädgård och sonen tjänade grova pengar när han var liten på att plocka bort dom i påsar och slänga. De ser helt jäkla obscena ut i ett visst stadie och luktar vidrigt i ett annat! Blä!!

Kram

Postat av: Ida

Publicerad 2011-04-18 18:40:18

Fina, fina kissen våran! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela