Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Slow food eller slow foot?

Publicerad 2011-04-13 17:38:15 i Humor,


Vad skulle man säga om man finner detta i sin affärs köttdisk? Kanske ett måste för att klara matfrågan i framtiden? Vad sägs om att man får 700 kronor kilot för att amputera en fot. 400 kronor för en hand etc!? Väldigt provocerande och äcklig bild, tycker jag!!!

Nu tänker jag be om ursäkt! Förlåt att jag glömde att presentera en ledtråd till bildgåtan igår. Det var dumt och oförlåtligt! Som ursäkt så vill jag framföra att gårdagen var väldigt väldigt vråljäktig, inte så lite heller. Jag skulle både snyta mig samt duscha och raka mig. Sen till råga på allt var jag tvungen att gå på toa och leverera de tyngre grejerna!! Tycker ni inte att jag är ursäktade med en så himla jäktig dag, det tycker jag iaf!!!

Nu till ledtrådarna! Det blir tre som plåster på såren!

- Till den här prylen, som detaljen sitter på, så behöver man små små saker att mata den med.
- Den som använder sig av prylen använder sig även av detaljen.
- Den som nyttjar prylen har som mål att komma närmast mitten. 

Brådskan dödar sinnets njutning!  / C-O af Klercker

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-04-13 18:22:15

Vänta nu....det var inte gevär du hade! Det var pistol!! Eller? Pistol kan jag fatta men jag känner onte igen fästet! Vad sjutton ska det vara till?? Det är ju ett "ryck-loss-fäste"? Hmmmmm, prylen är ett skjutvapen men detaljen är ett fäste till..inte en susning!

Funderar lite till.

Kram

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-04-13 18:25:24

Förresten tycker jag att den bilden var vidrig!! Jag som inte äter grisfötter ens!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-13 18:46:54

luftgevär!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-13 18:48:04

Luftgevär!!!!

Postat av: Minos

Publicerad 2011-04-13 20:37:31

Pipan på luftgeväret!!!!

Postat av: Elvira

Publicerad 2011-05-08 13:29:39

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela