Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Trots förkylning så är häxornas tid är här!

Publicerad 2011-04-21 16:30:37 i Familjeliv,

Lagomt till påskhelgen så åker man på en förkylning. Kanske inte någon förkylning av de kraftiga slagen, vrålont i halsen och lite feber, 37,8 så det är ju inte så farligt. Men trots allt känns det lite för jobbigt, pga förkylningen och ryggen, att vara uppe och fixa inför Påsken. Ni vet ju hur svårt vi karlar har det när vi är förkylda, i motsats till er tjejer som knappt drabbas!!!.

Appropå ryggen så är det ingen större skillnad. Ont utav h-vete och en massa värktabletter, allt enligt ordination. Nu ser jag att en tjej har skrivit en kommentar till mig här på bloggen om att sätta in en pump mot värken. Det vill jag helst inte, för då injiceras ren morfin och det blir förmodligen ännu svårare att trappa ner när jag blir bättre, om jag blir bättre?

Men nu ska ni har en bra Skärtorsdag på er och tänk nu på att det är Häxornas tid idag. Stäng alla dörrar och öppna inte samt samt dra ner för fönsterna, så kanske ni klarar er. Om ni har en väldig tur, vill säga!!!!


Ha ha ho ho nu är vii hääär!!!!!

När män nästan dräper varandra i konkurrens är de bara kämpestarka,
men när kvinnor gör det är de häxor!
   / Berit Ås 

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-04-21 17:09:34

Det är vår tid nu, moahahaha!!

Glad Påsk ♥

Postat av: jessica

Publicerad 2011-04-22 15:31:08

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-22 15:37:49

som jag fått veta så är det inte morfin som dom ska pumpa in utan mer bedövning för att dämpa smärtsignalerna och lugna ner nervsystemet som går på högvarv,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela