Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Jag har sagt det förut!

Publicerad 2011-08-25 19:55:24 i Familjeliv,


Jag har sagt det förut och säger det åter, vi har världens bästa grannar! Ingela skulle kapa ner en massa grenar från vår "fula" syren. Vilka kommer inte då och hjälper till? Jo våra grannar Kent och Britta! De är så snälla att det räcker och blir över! Under hela den här tiden som jag har haft och har mina ryggproblem, så har två av våra närmaste grannar hälpt oss med både det ena och andra. Som till exempel idag klippte Kent ner häcken och dessutom krattade och gjorde fint efter sig, är inte de beundransvärt så säg!!!

En dålig granne är en lika stor olycka som en god granne är en välsignelse!  /Hesiod

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-08-25 22:20:34

Hurra för goda grannar!! Specielllt för oss lite halta och lytta! Kramar till dom bägge!

Postat av: jessica

Publicerad 2011-08-26 15:32:33

det är ju toppen!!!

Postat av: Annelie Järnberg

Publicerad 2011-09-02 23:04:58

Ja dom är bra ;0)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela