Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Måndag, skitväder och skägget växer!

Publicerad 2011-08-22 17:59:50 i Familjeliv,

Idag har det varit ett riktigt skitväder! Så mycket regnande, så för att gå ut med Gibson fick jag invänta korta regnuppehåll. För övrigt är det bara elände med ryggen, men snart är ortopedöverläkaren tillbaka från sin semester så då får man väl se vad han kan hitta på för specialbehandling eller rent av en ny operation?

Åsså vare det där med skägget! Joodå, det sitter kvar och växer sakta men säkert. Förhoppningsvis orkar jag ha det kvar i ett år så jag får ett prydligt och långt skägg på hakan. Men ni ska veta att det har varit nära att jag har tagit till saxen och trimmern, men än har jag haft förmågan att säga "nej inte än" - men hur länge? Kanske något att sätta en slant på!!!


Det växer och frodas, skägget med det grå inslagen.


Under ca en halvtimme var det uppehåll. Då blev det en eftermiddagstur ner till Lomsjön. Gibson ser lite halvskraj ut kan tyckas, orsaken är en liten tik som kommer med sin matte gående på samma stig emot oss, det det vill ju inte Gibson missa! Men har ni tänkt på en sak? Jag och Gibson har samma färg på skägget, ha haa!!!

Ovan molnen är himlen alltid alltid blå!  Norskt ordtak!

dan

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-08-22 20:49:52

Ni är lika skäggiga båda två, haha! :)

Postat av: Ida

Publicerad 2011-08-22 20:50:46

Lite lika faktiskt. Sådan husse, sådan hund :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela