Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ute till varje pris!

Publicerad 2011-08-04 20:47:31 i Familjeliv,


Vi satt ute och fikade och löste korsord. Helt plötsligt gled det in svarta moln från väster, sen kom regnet! Jag gick in medan Ingela och Gibson stannade kvar ute! Trots regnet så var det över 20 grader varmt, härligt!!!


Det är så kort tid som är sommar och då ska man vara ute så mycket som möjligt, resonerar min fru. Det hör till saken att parasollet inte håller tätt utan små droppar likt dimma gör en genomblöt efter en liten stund. Jag tror att Ingela glömde något då hon sa att man ska vara ute så mycket som möjligt, nämligen "till varje pris"!

Uthållighet är mer ädelt än styrka och tålamod än skönhet!  / John Ruskin

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela