Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Jul på fyra ben!

Publicerad 2011-12-29 17:33:17 i Våra Husdjur,


Även vår Borderterrier Gibson vill ju öppna julklappar, han med! Han har ända sedan den första julen gillat att gå och tjyva klappar som luktar gott, ur en hunds synvinkel vill säga.


Med glädje och frenesi "kastar" han sig över sitt paket!


Efter en liten stund kan man gissa sig till vad som döljer sig i paketet.


Nämen kanooon en garnnalle, nog bäst att "sjappa" och gömma mig för att bekanta mig med min nya kompis!!!

Man kan köpa en bra hund för pengar, men inte dess svansviftning!  /Josh Billings

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela