Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Märklig julklapp och snart morfar!

Publicerad 2011-12-27 20:02:38 i Familjeliv,


Ida (vår dotter) ficke ett märkligt paket på Julafton, undrar om någon kan gissa vad det är?

Vi har varit bortresta över julen så jag lämnade min blogg i fred och försoning några dagar. Kändes faktiskt rätt skönt att slippa "måstet" som bloggandet blivit, men kul är det åxå! Nu tar vi sats mot ett nytt år 2012 och man kan ju stilla undra vad detta nya år har i sitt sköte ......


... en sak är dock säkert och det är tilldragelsen att bli morfar. I slutet av januari är det beräknat till och jag lär ju återkomma i ämnet framgent! Men se sådan "magge" hon har!

Livet har många bra stunder. En av dem är dagen man får barnbarn! / Gudrun Vinsrygg

dan

Kommentarer

Postat av: Tony

Publicerad 2011-12-28 03:42:53

Då vet jag vad det är! det är en klädhängare, för det är väl en bildgåta? :-))))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela