Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Svinkallt ute, varmt inne!

Publicerad 2011-02-14 15:20:54 i Våra Husdjur,

Vaknade i morse till kallaste morgonen hittills här hemma. Termometern visade på 28 minusgrader, buuuurrr! Inte ens Gibson ville gå ut och kissa. Efter många om och men så följde jag honom ut på baksidan och då kissade han en snabbis och sen in i ett huj!!! Väl inne så la han sig framför braskaminen där redan katten Athos låg i 25 gradig värme! Kolla in!


Kom och lägg dig här i värmen Gibson så ska jag tvätta dig, tycks Athos säga!


Varmt och skönt och kamratligt!!!

Inget avstånd i tid eller rum kan förminska vänskapen mellan dom som verkligen är
övertygade om varandras värde!
  / Robert Southey

dan

Kommentarer

Postat av: Minos

Publicerad 2011-02-14 19:31:33

Oj vad du gör min hemlängtan svår när du lägger upp bilder på de där tu. Snart får jag komma hem! :)

Postat av: Dan Jonsson

Publicerad 2011-02-14 19:47:02

Du får komma hem imorrn om du vill!

Postat av: Malin Östergren

Publicerad 2011-02-22 08:54:35

Vad intressant din blogg verkar! kommer med all säkerhet att läsa på din blogg igen! (: Hoppas du har en kul vardag :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela