Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vår egen Fettisdag!

Publicerad 2011-02-08 17:31:53 i Familjeliv,

Idag i strålande sol så tog vi oss oss en Fettisdag, trots att den infaller först den 8 mars!!! Stålande sol och bara någon grad kallt, ja vad mer kan man begära vädermässigt av en utlykt. Jo det var just det, en semla ska det va!!! Sagt och gjort så åkte Ingela iväg en sväng efter jobbet för att inhandla det ljuvliga tilltugget. Väl hemma så kokades kaffe och sen bar det iväg ner till vår lilla bad och båtstrand. Precis en lämplig promenad för min värkande rygg, ca 800-900 meter tur och retur. Kolla in var mysigt vi hade på den tidigarelagda Fettisdagen. Känner jag oss rätt så lär det bli fler fettisdagar!!!!


Väl nere vid vindskyddet så kastade vi oss över fikat!


Linslus som man är så var jag ju tvungen att fota mig själv, ja det ser ni ju på skuggan.

 
Även Gibson fick sig en smakbit. Det kanske syns!?!!!

Skjut inte upp till i morgon, vad du kan ha nöje av idag! /Josh Billings

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela