Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

I växthuset!

Publicerad 2011-01-06 14:30:50 i Allmänt,


Ibland så är det inte bara tomater och andra grönsaker i ett växthus. Här ser man en blomfluga och en fjäril av "märket" Påfågelsöga. Olika djur har tagit sig in under årens lopp och det beroende på att dörren hålls öppen varma dagar!

Idag törs jag inte sticka ut hakan och påstå vinst eller heja på mitt MODO. Jag får så många fina funderingar mig tillskickade då de förlorar. Idag möter så MODO norrbottningarna LULEÅ och det blir nog svårt det, LULEÅ leder ju elitserien av någon anledning. De är nog rent av ett bra lag, trots att man inte vill erkänna det så gärna!!! Men men, en liten bild kan jag väl ändå sätta in, tycker jag, eller? Joodåå en liten en!


Sådärja!!! Heja på er mitt lag!!!

Längtan och hopp puttar oss mot framtiden!  / Michel de Montaigne

dan

Kommentarer

Postat av: Bodil

Publicerad 2011-01-06 22:25:48

Heja Modo. Vilken skön vinst.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela