Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Pojkstreck håller oss "Forever young"!

Publicerad 2011-01-24 15:40:14 i Familjeliv,


Nu kan man ju tro att jag har hittat en ny typ av ansiktsmask för att få huden ung och fin. Men icke!!! Nej det är bara svärsonen Samuel som ville latja med gamle Svärfar, när han somnat, nyklippt framför TV:n. Kul?? Njae, det tror jag väl inte!!!


Dessutom hade han mage att fota sin stackars Svärfar i hans prekära läge!! Blev jag något finare i huden? Inte ett dugg men jag luktade mandarin hela kvällen!!! Jag har alltid gillat pojkstreck, så även detta. Men det går ju alltid att ge igen Samuel!!!

Efter en god middag kan man föredra allt - till och med sina släktingar!  /Oscar Wilde

dan

Kommentarer

Postat av: maran

Publicerad 2011-01-24 19:43:54

Ha! Joo! Det där var ju jättekul!

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-01-25 18:52:21

Hahaha! Svinhugg ska ju gå igen så nu väntar jag med spänning....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela