Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Kvällspromenad till Ottelandet!

Publicerad 2011-07-08 22:23:31 i Familjeliv,

Ikväll så tog vi oss en liten tur ut till Ottelandet, strax söder om Örnsköldsviks stad. En varm och solig kvällning borgade för en trevlig promenad ut till vår vackra skärgård! Det passade mig som handen i handsken eftersom vi efter att ha bilat några mil fick oss en skön liten promenad på 500m, enkel väg. Men du Dan, hur gick det med ryggen då? Jo tack som frågar, för med en så pass kort promenad och i sakta mak så fixade jag det! Men hade promenaden varit längre så hade det blivit betydligt knivigare och jag hade defenetivt avstått! Nä nu till bilderna, häng med vet'ja!!!







Natt och dag, vinter och sommar är den över mig-
den dragande känslan efter havet!
/ Henrik Ibsen

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela