Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

The Big Four!

Publicerad 2011-07-03 14:28:55 i Musik & dans,

I kväll klockan 18.00 så måste ni bänka er framför TV:n, för då visas en koncert som ni sent ska glömma. Hårdrockens (läs thrashmetal) fyra stora spelar live på Ullevi! Nu får ni chansen att stifta bekantskap med den musik som attraherar mig mest och kanske kanske så kommer någon av att sälla er till de många miljoner fans som diggar dessa band allra mest!!!


Här är dom, THE BIG FOUR, kuuuuuuung!!!

Musik är som flickvänner för mig, jag upphör aldrig att
förvånas över de val som andra gör!
  / David Lee Roth

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela