Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Hjortronsommar?

Publicerad 2011-06-29 18:10:24 i Djur och natur,


Som så ofta förr så var jag idag upp en sväng till Svarttjärn i Själevad. Där finns det alltid lite hjortron på ett ställe efter stigen, inte så mycket men tillräckligt för att man ska se om det blir en bra hjortronsommar eller ej. Så vad jag kan se så blir det en bra hjortronsommar i år. Till hösten så vet vi om det blir någon hjortronsylt sommaren 2011!

Jag har lärt mig att man inte bör gå genom livet med en fångsthandske på båda händerna, du måste kunna kasta något tillbaka!  /Maya Angelou

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela