Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Söndag söndag sööndaaa!!!

Publicerad 2011-06-19 19:02:55 i Familjeliv,


Söndagen den 19 juni  har jag invigt Samuel i Svarttjärns magi! Detta skogsområde som gett mig så ofantligt många sköna minnen och en plats där jag ofta laddar batterierna!!!


Kanske inte den bästa stig runt tjärnen för någon med ryggproblem. Men tar man det lugnt så funkar det!!!


Samuel hänförs av Svarttjärns klara vatten där abborrar, små gäddor, regnbågar och rödingar simmar hungrigt omkring!!!


Ida och Samuel har varit hemma sedan i fredagskväll, kanooooon!!! Det är mysigt när våra barn är hemma i fädernehuset, men det är alltid tråkigt när dom far. Som tröst  och tur är så kommer Kristoffer hem i morgon, tjohooooo! På eftermiddagen idag så blev det fika, efter maten, på baksidans altan. Gibson ska ju alltid vara med och helst då i Idas knä!

Barnet har som regel fått sitt förstånd från pappan, eftersom
mamman har fortfarande sitt i behåll!
/ Gloria Seymour

dan

Kommentarer

Postat av: Mandy

Publicerad 2011-06-19 22:57:33

Hej där!

Har börjat följa din blogg nu. Otroligt fina bilder! Speciellt i djur och natur. ;)



Mvh Mandy :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela