Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Modo, hur kan det bli så här?

Publicerad 2011-03-29 16:50:08 i Sport,

Här i Örnsköldsvik med omnejd så går nog de flesta med fjärilar i magen dessa dagar. Det jag syftar på är MODO:s mediokra resultat hittills i Kvalserien! Jag själv känner både ledsamhet, nervositet och Ilska. Ilskan beror på att jag anser att ett lag med den laguppställningen ska inte spela i kvalserien utan i slutspelet. Men med facit i hand så verkar inte dessa högavlönade bortskämda hockeyproffs orka eller vill inte leverera det som krävs för att uppnå resultat. Klarar MODO av kvalserien så ser jag ingen annan utväg än att sparka dessa drönare och skaffa unga hungriga hockeykrigare. Hur det än går i kvalserien så blir det nog många spelare som får en spark i ändan och får söka sig till andra lag att sova i. Så känns det i alla fall!


Idag så känner jag mig mest ledsen att det blivit så här för mitt MODO. Jag hoppas verkligen att de tar sig samman de fyra matcher som återstår!!!

Den late undviker med flit varje sysselsättning!  / Ordspråk från Nigeria

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela