Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Youtube erbjuder en massa humor!

Publicerad 2011-03-22 19:15:59 i Humor,

Jag kan inte låta bli att visa er ett Youtube-klipp som jag visat er tidigare, nämligen den 12 oktober 2009. Det är bara ett så grymt roligt skämt och jag skratter gott varje gång jag ser det! Lägg speciellt märke till reaktionen hos grabben i mitten, han som de driver med!!!



Allvar utan humor är outhärdligt. Och humor utan allvar likgiltigt!  / Helle Ryslinge

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-03-22 22:31:07

Asgarv!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela