Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Nu blir det Rygginstitutet i Sundsvall!

Publicerad 2011-05-09 18:45:33 i

Idag fick jag veta att jag ska få åka till Rygginstitutet i Sundsvall. Det känns helt fantastiskt när man tas på allvar och man får som man vill! Det här ar andra gången på tre år som jag besöker "Ryggis". Förra gången var kanon och jag fick träna min kropp utifrån mina förutsättningar.  Dessutom så fick jag lära mig en hel del om smärtproblematik. Kan tyckas att jag redan är fullärd i fenomenet smärta, känns så i alla fall! Så på måndag vecka 21 så bär det av till Sundsvall, och där blir jag nästan fram till midsommar. Det är klart, jag får ju åka hem på helgpermis!



Jag måste alltid ha ont någonstans för att känna att jag lever!  / Odd Nedrum (så kan man ju se det åxå)

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-05-09 20:32:38

Vad ska dom göra med dej?? Skönt att det händer något men jag blir ju nyfiken på vad det är de ska hitta på! Ser fram emot ett långt och detaljerat inlägg :)

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-18 20:19:56

håller med Lippe! ser fram emot att höra vad som händer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela