Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Morgontrött kompis!

Publicerad 2011-11-08 15:32:45 i Familjeliv,

Som jag tidigare bloggat om så är det guld värt att ha en kompis här hemma när jag är sjukskriven för min "taskiga" rygg. Det finns liksom någon att prata med, gå ut med eller bara det att han finns här är kung.

Det är bara ett problem, inte direkt ett problem men Gibson är så morgontrött. När jag kliver upp så vill han gärna ligga kvar en halvtimme eller mer och slöa, kolla in bilden, den är inte arrangerad jag lovar.


Kolla in min morgontrötte vän! I sängen syns ett sk. glidlakan, det är otroligt bra med ett sånt när man har ont och ska vända sig, ett tips alltså till er med ond rygg!

Vår trötthet orsakas oftast inte av arbete, utan av oro, frustration och
förargelse!
/ Dale Carnegie

dan

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2011-11-08 16:52:37

vi ska och titta på bordervalpar idag....inte för att vi ska ha någon mer hund nu men det blir "skönt" med lite akupunktur på fötterna om inte annat och godis för skallen att se nåt så sött!

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-11-08 21:06:35

Djur och glidlakan är bäst!!!

Postat av: Karin Bergström

Publicerad 2011-11-09 14:53:08

Så där gör mina hundar också. Den yngre, Kaxi, väcker mig vid halvåtta-tiden. När jag klivit upp, lägger han sig i min säng. Den gamle, Hamilton, ligger där redan. Skönt, tycker jag. Då hinner jag fika, läsa allehanda.se och kanske skriva några mail. Strax efter nio kommer Kaxi och gosar en stund för att sedan få gå ut. Det är skönt med hund!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela