Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Nästa år, kanske på tallriken!

Publicerad 2011-11-02 16:41:03 i Djur och natur,


Som tur var så såg jag rådjuren före Gibson, annars hade han nog stuckit efter dem, men vem vet? Kanske att jag får tillfälle och chansen nästa år att fälla ett fint Rådjur, eller kanske inte? För vill jag egentligen skjuta "Bambi", tål att tänkas på!!!


För de är ju vackra dessa smalbenta Rådjur!

Det är här som skon klämmer, sade bonden när han fick foten i rävsaxen!  /Svenskt ordspråk

dan

Kommentarer

Postat av: Mariana

Publicerad 2011-11-07 13:09:14

Vilka underbara bilder!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela