Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Bildgåtan och smärta!

Publicerad 2011-11-26 13:19:02 i Bildgåtan,


Bildgåtan får vara kvar några dagar till därför att jag har så pass besvärligt i ryggen idag. Jag orkar helt enkelt inte bry mig så mycket om bloggen idag, igår var det likadant, fy å blää. Men jag hoppas att några extra dagar med bildgåtan gör att fler hakar på och gissar, ni kan ju bli miljonärer för sjutton!!!


Himla skitrygg!!! Ingen som kan byta???

Smärta är en så obekväm känsla att även en liten bit av den kan förstöra
varje njutning!
/ Will Rogers

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-11-28 21:32:49

VA!!?? Har jag missat att du har bildgåta??

Hur kunde jag göra det?

Jag som älskar dina bildgåtor, jag hänger på...

Ska bara fundera lite.

Vet du att om det gick så skulle jag byta med dig, men bara för några dagar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela