Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Bildgåtan oktober!

Publicerad 2011-10-20 13:35:07 i Bildgåtan,

Nu ni, är det dax igen för en bildgåta! Jag har fått en del hintar om att saknaden av dessa bildgåtor varit stor, så okey tänkte jag, så nu kör vi!!!


Vad är detta för något? Finns nog i de flesta hem, men används flitigare hos vissa!!!

Fotografiet kan endast representera nuet. Väl fotograferat blir objektet en
del av det förflutna!
/ Berenice Abbot

dan

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2011-10-20 20:34:14

Är det en dosa?

Postat av: ida

Publicerad 2011-10-20 20:35:23

Å nu vet jag! :) En batteriladdare till kameran!



/Från en som använder den flitigt ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-20 21:57:22

Nä, det är en symaskin eller en häftapparat!

Kul det här:-)

/Maran

Postat av: Värsta svågern

Publicerad 2011-10-21 22:54:21

Det här var enkelt. Det är ju ett dammsugarmunstycke.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela