Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Fy va mycke smuts!

Publicerad 2011-10-12 18:40:36 i Familjeliv,

Vad jag uppskattar vår nya Electrolux Ergorapido, dvs vår lilla trevliga dammsugare. Den är så lättsam att greppa tag i och köra lite i köket och i hallen, ja där man ser att det är lite "dammråttor". Detta var nog det bästa vi köpt på länge! Jag har dammsugit lite under tre dagar och maximalt 15 minuter sammanlagt och kolla in var mycket "skit" dammsugaren har lyckats suga upp. Nu kan det ju förstås vara så att vi har det extra skitit, men det tror jag inte utan däremot så har vi både hund och katt! Så ni alla som har husdjur och inte orkar dra fram den vanliga relativt stora dammsugaren, köp er en Electrolux Ergorapido ni kommer inte att ångra er. Ved ni va? Det är lyse på den också, så dammsuga kan man göra även när strömmen gått, kuuuuuuung!!!


Så här mycke skit blir det efter några dammsugningar med den nya dammsugaren, både bra och äckligt va?!

Det är skillnad på smuts och smutsighet! /Elmer Diktonius

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela