Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Kapitalism suger!

Publicerad 2011-10-19 19:14:49 i Politik,

Jag vill här komma med ett litet tips! Se Michael Moore's film "Capitalism a love story" och fundera sen om vår regering är på väg att styra Sverige åt samma håll, eller inte. Helt klart är är Bankerna i vårt land är de som tjänar mest tack vare våra skulder och pensionsfonder. Låt oss inte få ett USA i miniatyr, oavsett regering, där det bara är pengarna som styr!!! Kolla in denna trailer på filmen jag tipsat om





Kapitalismens grund är girighet och avundsjuka!
/Charles Long

Ps  Den som är skuldfri, den är verkligen fri!  Ds

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-10-20 00:24:54

Jag blir faktiskt lite rädd ibland!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela