Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Medial över en natt!

Publicerad 2011-09-06 19:49:09 i Allmänt,

Det ringde en kvinna till mig igårkväll. Hon utgav sig för att vara från Aftonbladet och sa att hon höll på att göra en undersökning angående tobak och operationer på landets sjukhus. Så idag är man kändis då mina svar publiceras i dagens nättidning av Aftonbladet! Hurvida artikeln är med i pappersupplagan eller inte har jag ingen aning om, bryr mig inte heller!!!. Läs artikeln HÄR!!!


Så det kan bli!!!

Vi journalister strävar efter att veta väldigt lite om en massa saker;
det är så vi bevarar vår objektivitet!
  / Dave Barry

dan

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-09-06 21:40:48

Nämen! Kändispappa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela