Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Idol, hur ska det gå?

Publicerad 2011-09-05 20:08:48 i Musik & dans,


Här har vi årets jury i höstens upplaga av Idol,  från vänster Anders Bagge, Alexander Bard, Laila Wahlgren Bagge och Pelle Lidell.

Nya jurymedlemmar i årets upplaga av Idol är Alexander Bard och Pelle Lidell. Den förre jurymedlemmen Andreas Carlsson återfinns inte utan har ersatts av just dessa två herrar. Ni har alldeles rätt, i år är det en kvartett istället för en trio, bravo bloggläsare!

Vem ska vinna årets idol? Hur bra kommer årets uppsättning av kandidater att vara? Blir det många som ställt upp bara för att "fjanta" i rutan? Hur kommer årets jurykvartett att klara av sitt jobb? Ja du, frågorna är många men den största frågan är nog, hur kommer det att gå för de två nya i juryn? Med en av de två så känner jag en viss oro, för man vet aldrig vad den snubben kommer att hitta på, men å andra sidan så har han ju överraskat positivt förut!!!

När jag fick min första TV slutade jag att bry mig så mycket
om att ha nära relationer!
  / Andy Warhal

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela