Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Solen skiner och det är fredag!

Publicerad 2011-09-16 13:44:51 i Humor,

Häääärligt nu lyser solen åter igen! Det var ett tag sen men man får inte vara naiv denna tid på året för regnmolnen lurar därborta i väster eller öster eller söder eller var det i norr, äh skit samma, regn kommer var så säker på det. Som svensk så måste jag resonera så eftersom vi har det så svårt att njuta utan att oroa oss för vad som kommer, eller inte kommer. Har jag fel?

I vart fall så är det fredag nu och eftersom solen lyser så ska jag inte bli långrandig. Förutom bilden med gubbarna på en parkbänk, här nedanför, så har jag hittat en liten bild på vår statsminister iförd utstyrsel som skulle passa bättre på Rob Halford i Judas Priest! Eller kan det vara så att bilden föreställer Rob Halford? Det får ni avgöra, men ett visst attribut eller rättare sagt en symbol, avslöjar nog vem det ska föreställa. Vilket som så är det en kul bild!


För er som inte vet vad lumbago är så kan jag informera att det är typ ryggskott, ryggvärk i ländrygg, helt enkelt svår ryggvärk. Vad lambada är får ni nog ta reda på själva om ni inte vet, så det så!


Är det nu Fredrik Reinfeldt eller är det Rob Halford sångare i Judas Priest?

Japp så var det då fredag och helg och jag vill önska alla mina läsare en trevlig fredagskväll och må er GUD gå med er, ha det!!!

Oro är som gungstol, den ger dig något att göra men den tar dig ingenstans! /Leo F Buscaglia

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela