Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

På lördag blir det bäverjakt!

Publicerad 2012-04-23 21:59:34 i Jakt med Dan nybörjaren!,

På lördag så blir det jakt på bäver för min del! Jag och Samuel ska få följa med en gammal bekant till mig på en liten jakttur, min första faktiskt! Jag hoppas bara att vädret är hyfsat och att min rygg inte är som allra värst. Vore ju synd att missa denna chans att få prova på att jaga på grund av min jädrans rygg, jag har ju missat nog mycket av mitt liv ändå.



Bäverskelett enligt Brehms djurbok från 1893.


Svensk bäver, på många ställen ansedd som skadedjur, läs om bävern HÄR!

Höga förväntningar är nyckeln till allting! /Sam Walton 

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela