Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Inte nu igen!

Publicerad 2012-04-10 16:53:21 i Familjeliv,

Har bara hunnit bli fri min förkylning och vad händer då? Jo nästa j.... förkylning dyker upp och gör mig fullständigt kraftlös och viljelös. Inombords bubblar både ilska och missmod, då jag skulle hinna göra en del denna vecka. Men det är väl bara att gilla läget, för om vi ska vara ärliga så är det inte mycket jag kan göra åt saken. Jo en sak kan jag i alla fall tänka på, att ha mössan på skallen då det blåser snålt!!!


Som sagt, ha alltid mössan på då du är ute, något jag ibland slarvar med!!!

Ps Min skiktröntgen tar tid och enligt samtal med röntgenavdelningen förra veckan så dröjer det nog några veckor till! Det där med att vänta har jag ofrivilligt blivit rätt bra på, men vad har jag för val? Ds

Allt som en läkare säger ska man ta med en nypa aspirin! /Ace Goodman

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela