Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ögonblick!

Publicerad 2012-08-15 21:10:00 i Djur och natur, Foto,

Ska just fota denna kniphona då en sädessärla kommer flygande. Utan att jag ser det i sökaren så flaxar den rackaren förbi strax bakom den nyfikna knipan. Ett ögonblick som förevigats och som annars aldrig lagts märke till, så det kan bli!
 
I förstorat format ser ögonblicket ännu mer kul ut. Kanon tycker jag!!!
 
Det faller mig aldrig in att tänka på slutet. Jag njuter av ögonblicket! /Henrik Ibsen
 
dan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela