Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Julafton i rött, grönt å vitt!

Publicerad 2012-12-25 12:50:00 i Familjeliv,

Mjuka Gibson emellanåt det är mysigt det!!!
 
Titta mormor va fint jag fått av morbror Kristoffer!
 
Nu är jag fin, å det är ju MODO såklart!
 
En liten gungstund med fina fåret från mormor å morfar, de ä inte dumt dä, bääääää!!!
 
Så var julafton 2012 till ända och mitt barnbarn somnade så lugnt och tryggt. Å vet ni va? Jo hon hade ju rätt lags hockeytröja på sig!!!
 
En av de stora nackdelarna med julen är att vi får julklappar av våra fruar som vi inte har råd med! /Robert Lembke
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela