Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ljuvlig eftermiddag!

Publicerad 2012-01-26 20:21:53 i Djur och natur,


Ibland då man är ute och spatserar så bara upptäcker man hur vackert det är, ja rent av magiskt, men så var det i går eftermiddag! Vad tycker ni själva när ni studerar bilden? Det är svårt att delge en stämning eller vacker naturupplevelse med ett foto, men här tycker jag att man riktigt känner hur magiskt det var! Men det kanske är för att jag var där då, eller vad säger ni?

Ps Alldeles strax dyker bildgåtan upp! Mår min rygg hyfsat i morgon så kanske det blir redan då, vem vet? Ds

Det vackra bör vara unikt, annars kommer det upphöra att
vara vackert!
/Francois-Mari Arouet de Voltaire

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2012-01-26 21:43:23

JAAAA!!!!

Vackra bilder OCH bildgåta!!!

Sitter vid datorn och väntar då.....

Postat av: ida

Publicerad 2012-01-27 13:29:24

underbart vackert!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela