Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Nu kryllar det!

Publicerad 2012-01-17 20:18:11 i Jakt med Dan nybörjaren!,


Nu några dagar så har det formligen "kryllat" av jaktbart vilt när jag och Gibson varit ute och gått. Rådjur hit, hare dit och räv där! Vän av ordning så frågar jag mig om detta kommer att hålla i sig den dag jag får jaktlicens, införskaffat vapen och har ett eget område att jaga på? Men en undran bara, kommer jag överhuvudtaget att kunna jaga? Som det känns just nu, så är jag ytterst tveksam!!!

Pessimism är en ursäkt för att inte försöka och en garanti för ett
personligt misslyckande!
/Bill Clinton

dan

Kommentarer

Postat av: Staffan

Publicerad 2012-01-17 22:00:34

Visst kommer du att jaga...klart som en dag!

Postat av: Lippe

Publicerad 2012-01-18 12:36:21

Jorå!! Du kommer att kunna jaga!

Du får ha bössan på ställning så du slipper rekylen och en mycket större hund som kan dra hem bytet ;)

Postat av: jessica

Publicerad 2012-01-20 15:55:49

ja att jaga innebär ju inte bara gå o gå eller att nödvändigtvis komma med en massa vilt...det är ju även korvgrillning, sol, frisk luft....höra ett vackert drev mm och du får försöka göra det på ditt sätt det sätt som är bäst för dig!! lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela