Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Längtar till höst och snö!

Publicerad 2012-07-05 17:39:48 i Familjeliv,

Usch så varmt och ljust det är, mygg, broms och kolgrillarnas os förpestar tillvaron! Nej tacka vet jag hösten med dess färger och vintern med dess snö som gör det så rent och fint! Förmodligen så får jag många sommardiggare på mig som nog undrar om jag är knäpp eller. Ja kanske, vem vet?
 
Visst ser det härligt ut med höst och vinter, bättre än sommarens värme, mygg å annat elände, men ack så underbar!!!
 
Sommar är Guds sätt att säga: Låt oss ställa till med fest! /Ordspråk från England
 
dan

Kommentarer

Postat av: Rita

Publicerad 2012-07-10 17:44:15

Hej igen Dan!

Jag håller fullständigt med dig i detta. Vi har inte kunnat vara ute här hemma på tre dagar för det har varit fullt av "småsven" som vi kallar dom, små ettriga jäklar. Vi har också en hund och nog har dom det bra mycke roligare på hösten och vintern.
Själv är jag en höstmänniska som älskar den årstiden och alla dessa fina färger.
Hälsningar från Medelpad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela