Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Nu har jag min Jägarexamen!

Publicerad 2012-06-11 21:40:14 i Jakt med Dan nybörjaren!,


Ikväll sköt jag upp för högvilt dvs klass 1 "älgstudsare"! Så nu är jag klar med min examen och det känns helt sjukt kul. Lite tråkigt att det är över då jag har lärt känna en hel del trevliga filurer!!! Det här blev ju en kanonbra födelsedagspresent, omän två dagar för tidigt!!!

Folk ljuger aldrig så mycket som efter en jakt, under krig eller
före ett val!
/Otto Von Bismarck

dan

Kommentarer

Postat av: Joel

Publicerad 2012-06-11 23:07:49

GRATTIS!! Hoppas vi får jaga ihop nån gång i framtiden!;)

Svar: Tack ska du ha och ja det skulle vara skoj att få jaga ihop med dej Joel! Hälsa frun och lillan!!!
Dan Jonsson

Postat av: IdaJ

Publicerad 2012-06-12 21:57:42

Tjohoooo!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela