Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Sjuk sjukskrivning!

Publicerad 2012-06-01 21:32:59 i Humor,

Freeeeeeeedag idag och man ä rätt gla, för freda är det inte var da! Jag har inte så mycket att skriva om annat än att jag var på skiktröntgen i onsdags, så nu kanske det händer en del med min rygg, hoppas det i alla fall! Något fredagsdravel tänker jag inte bjuda på, utan erbjuder er bara en liten historia att fnissa åt. Puss på er till nästa gång!!!

Det var en gång en svensk en amerikan och en ryss som satt på en pub
när vår herre Jesus kom in. Ryssen gick fram till Jesus och sa:

- Jag har jätteont i huvudet skulle du kunna hjälpa mig med det?
- Ja, visst svarade Jesus la handen på honom och huvudvärken försvann.
 
Sedan frågade Jesus amerikanen vad han kunde göra för honom och då
svarade amerikanen:

- Jag har så himla ont i ryggen, skulle du kunna hjälpa mig bli bra?
- Javisst, svarade Jesus och lade handen på hans rygg och värken försvann!

Till sist så frågade han svensken:

- Vad kan jag göra för dig?

Då svarade svensken:

- Du får absolut inte röra mig, jag är sjukskriven!

Det finns inga sjukdomar som inte kan helas. Det finns bara sjukdomar som det ännu
inte är funnet någon kur för!
/Bernard M. Baruch

dan

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-06-01 22:44:01

då håller vi tummarna för att den ser bra ut, operationerna genom magen verkar läskiga,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela