Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ännu en medioker film!

Publicerad 2012-03-11 18:22:34 i Film och litteratur,

Nu har jag sett en ny film jag vill puffa för. Kanske inte direkt puffa utan mer liksom bara tala om vad jag tyckte om filmen. Filmens tema gör ju att man förväntar sig spänning och skådespelarmaterialet borgar ju för att filmen är bra. Men tyvärr blev totalintrycket av fimen ett jasså, den börjar starkt men mynnar ut i ingenting! En liten lustig grej var att när vi sett filmen så kände både jag och Ingela oss smutsiga om händerna, märkligt var det!!!

 
Poster Contagion.

Handling:
En kontaktyta, ett ögonblick är allt som krävs för att ett dödligt virus ska överföras från en person till en annan. Det enda som smittar snabbare är rädsla. (saxat från lovefilm.se, vill ni läsa mer så kolla HÄR!)

Men se gärna filmen, ni kanske kommer att ha en helt annan uppfattning än jag, när ni sett den!

Först berättade doktorn den goda nyheten: att jag skulle få en sjukdom
uppkallad efter mig!
/Martin (Ramon Estevez) Sheen

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela