Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Borta bra men ...!

Publicerad 2012-03-22 15:33:19 i Familjeliv,


Borta bra men hemma bäst! Den gamla klychan stämmer så himla bra på mig själv. Visst har jag haft det kanon uppe i Vännesby hos "dotra" min, men hemma är alltid hemma och här kan jag göra precis vad jag vill, nästan! Men tråkigt nog så börjar jag bli förkyld och ni vet ju hur in i vassen jobbigt vi grabbar har det då! Men jag ska ta min förkylning som en riktig karlakarl, bara jag nu slipper en jobbig hosta för det tar formligen död på ryggen min!!!

En mans hem kan framstå som hans slott på utsidan, men på insidan är det oftast en barnkammare! /Clare Boothe Luce

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2012-03-22 19:49:58

Vik hädan hosta och välkommen hem Dan!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela