Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

En helg med barn å barbarn!

Publicerad 2012-05-25 15:29:50 i Familjeliv,


I helgen är vi hos Ida och Samuel åsså lilla Myra såklart, i Vännäsby! Det är så underbart härlig att se sin egen dotter sitta och jollra med sin dotter, mitt barnbarn alltså! Joodå jag jollrar med Myra också, det jag nu hinner innan mormor lägger beslag på henne. Som ni ser så är det inte bara i boxning man kan bli plattnäst

Det är lättare att leda en nation än att uppfostra tre barn! / Winston Churchill

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela