Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Huset snyggas till lite!

Publicerad 2012-05-10 20:47:42 i Familjeliv,


Äntligen så har vi kommit till skott med att leja bort upprustning av ena garageväggen! Väggen var i ett bedrövligt skick och renoveringen var ett måste innan det börjat ruttna innanför panelen. Snickaren vi lejt verkar duktig och vet vad han gör.


Innan jag fick min rygg skadad så hade jag fixat de andra sidorna på garaget. Men nu är det som det är och då kände vi oss nödgade att leja bort jobbet. Dessutom så har jag slutligen accepterat att jag inte klarar av att göra jobbet, men det satt långt inne! Men målnigen ska jag nog klara av och det vill jag så gärna eftersom jag älskar att måla! Återkommer med garagebilder när det är klart!!!

Ps Nu har jag fått veta datum och tid för min skiktröntgen! Det blir den 30 maj kl. 09.00, ÄNTLIGEN!!! Ds

Förnöjsamhet är lycka! /Thomas Fuller

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela