Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Jobbet, bloggen och framtiden!

Publicerad 2012-11-26 11:47:00 i Allmänt,

Jag ska snart träffa min chef, min handläggare från försäkringskassan och en representant från min arbetsgivare. Detta för att fastställa hur min framtid ser ut när det gäller mitt arbete, kan jag få finnas med i rullorna trots sjukbidrag och kan det finnas en plats för mig och de 5 timmar i veckan som jag får arbeta trots sjukbidrag? Frågorna är flera och svaren intressanta!

Jag har från några fått klart för mig att de och flera vill att jag emellanåt fortsätter att blogga om mina ryggproblem. Visst kan jag väl göra det om det händer något av intresse!
 
Som ni har märkt så är det inte så ofta som tidigare som jag uppdaterar bloggen min. Det beror på att jag under en längre tid haft mycket ont i ryggen och då har bloggen kännts oviktig, om ni förstår vad jag menar. Men det kan ju alltid bli bättre och jag hoppas att ni fortsätter att följa den framöver.
 
 
Ha det till nästa gång!!!
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela