Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Utflykt med blåbärshund!

Publicerad 2012-10-16 21:17:00 i Djur och natur, Familjeliv,

Den trollbundna skogsgläntan är för mig förknippat med lugn och ro!!!
 
Vad är det som knakar? Ett troll kanske, eller en björn? Vem vet, vem vet???
 
Waaaoow blåbär, kuuuung!!!
 
Det är faktiskt så, att Gibson gillar alla bär och frukter som vi äter, samt grönsaker. Blir han blå i skägget? Nej faktiskt inte! Ni ser ju vilken fin teknik han har när han plockar!
 
En skön skogspromenad genomförde vi tre, alltså jag, Ingela och "Gibbe", för två veckor sen i Själevad. Denna fantastiska lilla ort, där allt gott och bra är kommen ifrån, exempelvis Jag!!! Men det vet ni ju redan, eller hur?
 
Jag sitter här och lever, berusad av nuet. Intet mer jag kräver! /Henrik Ibsen
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela