Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Flygande simmande godingar och humor!

Publicerad 2012-09-15 20:16:00 i Humor, Jakt med Dan nybörjaren!,


Fick en rökt Kanadagås i julas av en bekant. Godare rökt kött har jag aldrig ätit! Jag hoppas verkligen att jag ska kunna komma mig ut någon gång och jaga dessa läckerheter! Men som ni ser, de är inte bara goda de är vackra med!!!
 
Sådan hund vill man väl inte ha, ha ha haaaaaaa?!!!
 
Kanske skulle världen vara bättre om människorna fick munkorgarna
och hundarna lagarna! /George Bernard Shaw
 
dan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela