Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Helicopter på baken!

Publicerad 2012-09-10 20:29:00 i Djur och natur,

När jag och Gibbe är ute och går hans rastningsrunda, händer det att märkliga och roliga händelser inträffar! För några dagar sedan så var det just ett sådant tillfälle när en trollslända, av arten Blodröd ängtrollslända, kom och landade på Gibbes bakben, låret närmare bestämt.
 
Jag har ju varit fascinerad av dessa luftens akrobater, vilket ni redan vet ni som har följt bloggen ett tag. Men att de små liven skulle komma och sätta sig på Gibbe hade jag inte direkt räknat med!
 
Varje dag läser vi med stor förvåning om saker vi ser omkring oss
utan att förvånas det minsta! /Lord Chesterfield
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela