Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Höstbilder!

Publicerad 2012-09-19 21:11:00 i Djur och natur, Foto,

Nu är den riktiga hösten här! Om några veckor så kan vi räkna med att de första snöflingorna kommer dalande från skyn! Här ser ni två bilder på lägdan ner mot Lomsjön och med björklöv i förgrunden, fotad på två olika sätt!
 
På bilden är skärpan på sjön dvs från några meter till oändligt, vilket medför att björklöven i förgrunden är suddiga. På den övre bilden är skärpan inställd på björkens lövverk och då blir bakgrunden suddig. Kul va, men det här visste ni nog redan!? Avsikten var mer att visa på en höstbild tagen i just denna tid. Hipp hurra för hösten och vintern, min bästa tid!!!
 
Ps Min handläggare på försäkringskassan har börjat tala om sjukbidrag kallat sjukpension förut, nu börjar jag bli rädd!!! Ds
 
Det är höst i luften. Det är väl inte så konstigt. Någonstans
måste den ju vara! /Okänd
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela