Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Dyrgripar!

Publicerad 2013-04-22 20:36:00 i Familjeliv,

Min fru Ingela och vårt barnbarn Myra, de ä mina dyrgripar det, så det så! Vad man kan känna sig rik med såna ädelstenar vid sin sida. Dessutom så har jag ju fler ädla stenar i min närhet nämligen mina barn och min svärson! Fast det förstod ni nog att jag skulle komma att skriva, jo rättvist ska det ju vara! Men vad är jag då? Jo en helt vanlig gråsten, det ä jag och en stolt sådan!!!
 
Ps Den stora "balunsen" i helgen gick över förväntan och jag upplevde att svärmor uppskattade festen väldigt mycket! Än en gång grattis på dig Gerd, du ungdom i övre tonårsskiktet!!! Ds
 
dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2013-04-22 22:42:53

Förstår att du uppskattar dem som din finaste skatt! Om du frågar dem så tycker de lika om dig. Det är det som är så fint med familjer :)

Svar: Känns bra att bli påmind om det, tack du!!!
Dan Jonsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela